IQFix este un centru de reparatii, lider pe piata din Romania, specializat in reparatii de smartphone-uri, tablete si laptop-uri.
Clientul nostru IQFIX:
Misiunea noastra este sa oferim clientilor cele mai bune sfaturi si solutii pentru dispozitivele care nu functioneaza.
Conceptul centrelor de reparatii IQFix este ceea ce le face unice in toata Romania. Acestea sunt construite ca un laborator deschis, unde clientii pot vizualiza intregul proces de reparatie, de la momentul in care dispozitivul intra in magazinul nostru, primeste o diagnosticare si pana la finalizarea reparatiei.
La IQFix intelegem ca timpul este important pentru toti clientii nostri, motiv pentru care majoritatea reparatiilor pe care le furnizam sunt efectuate pe loc. Prioritatea noastra este sa reparam dispozitivul in timp ce asteptati in magazinul nostru, savurand o ceasca de cafea.
Deoarece toate reparatiile sunt importante pentru noi, oferim pana la un an garantie la majoritatea reparațiilor pe care le efectuam. Aceasta inseamna ca, daca piesa inlocuita de tehnicienii nostri prezinta disfunctionalitati in perioada garantiei, va puteti intoarce si echipa noastra va remedia problema fara costuri suplimentare.
Centrele de reparatii IQFix sunt situate in zone cheie din București, precum Piata Victoriei, Piata Unirii si Piata Sudului. Serviciul nostru este disponibil si la nivel national prin intermediul unui sistem de comanda online. Clientii au posibilitatea de a-si trimite dispozitivul gratuit, fie de la domiciliu sau de la birou, prin intermediul serviciului de curierat pe care il furnizam.
Provocarile clientului – stimulent important pentru noi:
- Acuratetea stocului, urmarirea produselor si disponibilitatea acestora
- Necesitatea de a raspunde prin produse si servicii de inalta calitate
- Complexitatea activitatilor desfasurate
- Necesitatea de a se mentine pe piata cu cerere dinamica
- Generarea rapoartelor de vanzari si stocuri in timp real
- Fluidizarea procesului de aprovizionare si sincronizarea cu cel de gestiune
- Gestiunea in timp real a stocurilor si sincronizarea cu activitatea financiar-contabila
- Absenta unui flux de informatii menit sa sprijine in mod real deciziile de business
- Eficientizarea activitatilor, prin adoptarea de decizii corecte, in cel mai scurt timp
- Obtinerea de rapoarte de management in timp real, informatii centralizate intr-o singura aplicatie
- Posibilitatea accesarii informatiilor de la distanta
- Sustine activitatea comerciala si de a permite integrarea tuturor departamentelor intr-o singura platforma, solutie care sa stea la baza unui sistem complex de raportare si analiza de afaceri
- Generarea rapoartelor de vanzari si stocuri in timp real
Solutiile – raspuns la provocarile clientului nostru:
- Soft1 se dezvolta prin intermediul partenerilor, iar prezenta acestora in numar mare face ca beneficiarul sa poata opta in privinta consultantilor potriviti pentru ei
- Soft1 Cloud ERP pune la dispozitie beneficiarului un pachet complet de instrumente de dezvoltare, rapoartare si BI astfel daca aceste isi extinde activitatea dependenta fata de consultant este minima
- Unul din factorii determinant in alegerea solutiei Soft1 Cloud ERP a fost gradul ridicat de configurare si personalizare.
- Solutie flexibila si performanta
- Integrare cu pachetul MS Office
- Soft1 Cloud ERP permite atasarea de documente scanate in aplicatie
- Monitorizarea si sincronizarea in timp real a comenzilor si receptiilor de marfa
- Automatizare ce permite tiparirea de etichete direct din ERP
- Optimizarea procesului de distributie
- Realizarea bugetului pentru proiect si evolutia acestuia
- Automatizarea fluxurilor de aprovizionare si re-aprovizionare
In urma provocarilor si solutiilor, va prezentam Rezultatele:
- Sistemul impelementat a reusit sa aduca informatiile din cadrul tuturor departamentelor, intr-o singura baza de date. Informatiile sunt actualizate online, iar acuratetea rapoartelor este maxima. Timpul castigat este utilizat la optimizarea proceselor de business si se reflecta in calitatea serviciilor oferite.
- Soft1 Cloud ERP pune la dispozitie beneficiarului un pachet complet de instrumente de dezvoltare, rapoartare si BI astfel daca aceste isi extinde activitatea dependenta fata de consultant este minima
- Cresterea gradului de control asupra activitatii companiei prin monitorizarea mai atenta a costurilor la un nivel foarte detaliat pe centre de cost si profit.
- Optimizarea proceselor operationale
- Obtinerea de rapoarte de tip Business Intelligence complexe. Personalizate precum si de rapoarte personalizate la nivelul grupului.
- Obtinerea unei imagini de ansamblu asupra companiei prin accesarea de rapoarte manageriale cu privire la volumul vanzarilor, gradul de atingere al obiectivelor, vanzarea produselor pe categorii etc
- Utilizatorii isi defines singuri liste de rezultate, adauga filtre si coloane cu informatiile necesare in listele predefinite de cautare.
- Utilizarorii isi adapteaza singuri rapoartele pentru afisare, export si tiparirea in formatul droit.
- Utilizatorii au acces oricand si oriunde la datele de interes in momentele importante
- Cresterea productivitatio angajatilor prin automatizarea unor activitati mari consumatoare de timp
- Tiparirea etichetelor in mod automat
- Reducerea timpului dedicate operatiunilor de gestiune a depozitului
- Imbunatatirea relatiilor cu clientii si furnizorii
Alegeti Soft1 Cloud ERP! Ramaneti competitivi si asigurat-va succesul companiei pe termen lung.
Comments are closed.