Enterprise Virtual Assistant – Graţie digitalizării, orice companie poate obţine informaţii asupra evenimentelor în timp real şi fără intermediar.
Asa cum orice poveste incepe cu “A fost odata”, unde mereu exista o “Zana Buna” si se termina cu “Si au trait fericiti pana la adanci batraneti “putem spune ca asa poate incepe si povestea companiei dvs. intr-o era digitala unde se pune mare pret pe evolutia tehnologica.
Va prezentam “Zana cea Buna” din povestea nostra
EVA reprezintă Enterprise Virtual Assistant, o solutie inovatoare care oferă capabilități de automatizare a afacerilor pe orice dispozitiv inteligent. EVA ajută și ghidează utilizatorii să automatizeze, să își prioritizeze și să-și finalizeze sarcinile intr-un timp mult mai scurt fata de cel obisnuit. EVA oferă utilizatorilor Soft1 o experiență cu adevărat remarcabilă și unică, deoarece prin intermediul EVA, ei pot comunica și interacționa cu software-ul lor de afaceri în exact același fel cum o fac cu colegii lor: prin conversație.
Pentru prima dată, angajații pot utiliza date și informații ale sistemului lor ERP fără a se conecta cu acesta.
Ce o face pe EVA speciala?
EVA este alimentata de un set de tehnologii inovatoare care includ prelucrarea limbajului natural, interfețe cognitive inteligente și conversaționale.
De asemenea, exploatează efuziv capabilitățile Soft1 Web Services și a platformei Soft1 Cloud implementate pe Microsoft Azure.
EVA beneficiază de cele mai sofisticate tehnologii de inginerie disponibile astăzi.
Ca rezultat, EVA este capabil să proceseze limbi naturale pe mai multe canale, înțelegând pe deplin ceea ce întreabă un utilizator în orice limbă preferată.
Mai mult decât o experiență unică
EVA oferă o experiență remarcabilă pentru utilizatori, deoarece este cea mai naturală, mai ușoară și mai rapidă cale de a face lucrurile. Folosind capabilitățile sale conversaționale și cognitive, EVA este pe deplin capabilă să îndeplinească eficient sarcinile specifice și să răspundă instantaneu la întrebări simple de utilizatori folosind ca canal de comunicare Skype sau Facebook Messenger.
Prin intermediul oricărui dispozitiv inteligent, EVA poate răspunde instantaneu la orice întrebare privind datele financiare și operaționale, vânzările, comenzile, achizițiile, starea inventarului, gestionarea aprobărilor etc. De asemenea, poate trimite și gestiona alerte, avertismente și mesaje. Toți utilizatorii trebuie să facă este doar să ceară EVA.
Viitorul tocmai a început
Viitorul aplicatiei EVA este pur si simplu luminos. Incorporand tehnologii si mai inovatoare in viitor, EVA este pregătită să redefinească modelul operațional al afacerilor moderne.
Prin exploatarea si implementarea mai multor capacitate de invatare in editiile viitoare, EVA (Enterprise Virtual Assistant) va fi capabila să proceseze și să automatizeze cat mai multe sarcini si interacțiuni de afaceri efectuate de angajați zilnic.
Captivand atentia utilizatorilor în cel mai natural mod, EVA tinde să fie cel mai preferat portal de comunicare cu software-ul de afaceri în viitorul apropiat.
Comments are closed.