1. Integrari cu marile platforme
Business-urile online se folosesc de tool-uri care face administrarea facila, chiar si cu resurse umane limitate. Fie ca folositi tool-uri dedicate sau tool-uri comerciale, o solutie ERP poate fi integrata cu acestea. Astfel, devine mult mai usor sa administrati intreg business-ul, printr-o singura solutie care le va gestiona si pe celelalte.
Softone se poate integra cu platforme de vanzari online ca Amazon sau eBay sau chiar eMag Marketplace. Comenzile venite de pe aceste platforme vor fi updatate in baza de date a magazinului online pe care il administrati. Integrarea cu aceste business-uri se poate face in timp real sau putem sincroniza bazele de date la un interval de 10 minute sau chiar o ora, in functie de cum permite si platforma pe care vindem.
Sincronizarea aceasta automata poate prelua sute de comenzi in cateva secunde. Astfel, in cazul unei promotii sau chiar in cazul Black Friday, veti stii tot timpul nivelul stocurilor. O data cu preluarea comenzilor din platforma, se va updata si baza de date a stocurilor, dar si baza de date cu mail-urile clientilor.
2. Managementul mai multor depozite
Cand vindem online ne dorim ca produsul sa ajunga cat mai repede la client, iar pentru ca acest lucru sa se intample, vom alege sa deschidem mai multe depozite, in locatii diferite.
De asemenea, daca avem mai multe magazine de desfacere cat si depozite, este foarte posibil sa ramanem fara produse in depozit, dar sa mai existe produse in magazin. Si in acest caz vom avea nevoie de o solutie de stock management pentru a nu pune comenzile clientilor on hold. Softone vine cu rezolvarea si in acest caz, prin module dedicate.
De Black Friday, majoritatea comenzilor vor veni din online si trebuie sa ne concentram toata puterea pe acel canal.
3. CRM desavarsit
Pentru a putea face recomandari cat mai specifice pentru clientii nostri, vom avea nevoie de un CRM care sa permita acest lucru.
Fie ca vorbim de upselling sau de retargeting, nu vom putea face aceste lucruri tot timpul manual. Poate ca la inceput este usor sa copiezi o baza de date cu e-mail-urile clientilor care nu au mai cumparat in ultimele 3 luni de pe site-ul tau si sa le trimiti un mail cu reducere, dar nu poti face acest lucru manual la nesfarsit, trebuie sa automatizam aceste procese pentru a ne putea concentra pe expansiunea business-ului.
Uram tuturor business ownerilor de afaceri din domeniul online un Black Friday care sa le aduca cat mai multe comenzi si sa ii prinda cat mai bine pregatiti. Daca inca aveti dubii in legatura cu gradul de pregatire pentru Black Friday, va putem ajuta doar printr-un click aici!
Comments are closed.