Plin Tech furnizeaza solutii integrate pentru urmarirea si gestionarea tuturor fazelor Supply Chain: Productie, Logistica, Distributie
Plin Tech este partenerul strategic în măsura să ofere soluții avansate Auto/ID, Mobile, Wireless, Voice, RFID și sisteme de plăți electronice, companiilor din România și Europa de Est, și a fost creată pentru a răspunde numeroaselor provocări ale companiilor din regiune în optimizarea proceselor operaționale de la producție, logistica, până la distribuție.
Compania este parte a grupului KFI, fondat în 1991 la Milano, leader în implementarea soluțiilor integrate pentru trasabilitatea și urmărirea tuturor fazelor supply chain.
Misiunea noastră este aceea de a conduce clienții noștri către succes, cu un aport de competențe, tehnologie inovativă și servicii în măsură să îmbunătățească eficiența, calitatea și productivitatea operațiunilor legate de urmărirea produselor, bunurilor și personalului.
Credem că orice tehnologie inovativă, pentru a putea deveni un motor de dezvoltare, trebuie personalizată în funcție de natura businessului, de tipologia clienților, luând în considerare resursele ce aparțin lanțului de aprovizionare.
Pentru a concretiza această abordare am creat o echipă specializată în realizarea proiectelor inovative, personalizate în funcție de cerințele clientului. O structură care colaborează cu cei mai importanți producători de tehnologie din lume și are experiență și autonomie pentru a putea indica și realiza cele mai bune soluții.
Parteneriat de succes
Procesul de implementare a fost un succes datorita bunei colaborarii dintre cele doua companii si rezultatele nu au intarziat sa apara.
Cel mai important pas intr-o implementare reusita este intelegerea nevoilor clientului cat si redarea acesteia in Soft1 ERP.
Plin Tech ne-a prezentat cerintele si provocarile:
- Necesitatea de a raspunde prin produse si servicii de inalta calitate
- Necesitatea unei solutii integrate pentru departamentele: comercial, gestiune si controlul stocurilor
- Acuratetea stocului, urmarirea produselor si disponibilitatea acestora
- Complexitatea activitatilor desfasurate
- Generarea rapoartelor de vanzari si stocuri in timp real
- Necesitatea de a se mentine pe piata cu cerere dinamica
- Absenta unui flux de informatii menit sa sprijine in mod real deciziile de business
- Eficientizarea activitatilor, prin adoptarea de decizii corecte, in cel mai scurt timp
- Obtinerea de rapoarte de management in timp real, informatii centralizate intr-o singura aplicatie
- Posibilitatea accesarii informatiilor de la distanta
- Sustine activitatea comerciala si de a permite integrarea tuturor departamentelor intr-o singura platforma, solutie care sa stea la baza unui sistem complex de raportare si analiza de afaceri
- Generarea rapoartelor de vanzari si stocuri in timp real
Prezentarea solutiilor:
In urma analizei de business, etapa in care am identificat nevoile companiei pentru a asigura o implementare mai usora a soft-ului ERP, am prezentat urmatoarele solutii:
- Soft1 se dezvolta prin intermediul partenerilor, iar prezenta acestora in numar mare face ca beneficiarul sa poata opta in privinta consultantilor potriviti pentru ei
- Soft1 Cloud ERP pune la dispozitie beneficiarului un pachet complet de instrumente de dezvoltare, rapoartare si BI astfel daca aceste isi extinde activitatea dependenta fata de consultant este minima
- Unul din factorii determinant in alegerea solutiei Soft1 Cloud ERP a fost gradul ridicat de configurare si personalizare.
- Solutie flexibila si performanta
- Integrare cu pachetul MS Office
- Soft1 Cloud ERP permite atasarea de documente scanate in aplicatie
- Monitorizarea si sincronizarea in timp real a comenzilor si receptiilor de marfa
- Automatizare ce permite tiparirea de etichete direct din ERP
- Optimizarea procesului de distributie
- Realizarea bugetului pentru proiect si evolutia acestuia
- Automatizarea fluxurilor de aprovizionare si re-aprovizionare
Rezultatele obtinute:
Am stabilit obiectivele implementarii ERP, stim exact ceea ce ne dorim sa obtinem in urma acesteia, am validat si finalizat toate etapele implementarii iar acum va prezentam rezultatete obtinute:
- Sistemul impelementat a reusit sa aduca informatiile din cadrul tuturor departamentelor, intr-o singura baza de date. Informatiile sunt actualizate online, iar acuratetea rapoartelor este maxima. Timpul castigat este utilizat la optimizarea proceselor de business si se reflecta in calitatea serviciilor oferite.
- Soft1 Cloud ERPpune la dispozitie beneficiarului un pachet complet de instrumente de dezvoltare, rapoartare si BI astfel daca aceste isi extinde activitatea dependenta fata de consultant este minima.
- Cresterea gradului de control asupra activitatii companiei prin monitorizarea mai atenta a costurilor la un nivel foarte detaliat pe centre de cost si profit.
- Optimizarea proceselor operationale
- Obtinerea de rapoarte de tip Business Intelligence complexe, personalizate precum si de rapoarte personalizate la nivelul grupului.
- Obtinerea unei imagini de ansamblu asupra companiei prin accesarea de rapoarte manageriale cu privire la volumul vanzarilor, gradul de atingere al obiectivelor, vanzarea produselor pe categorii etc
- Utilizatorii isi defines singuri liste de rezultate, adauga filtre si coloane cu informatiile necesare in listele predefinite de cautare.
- Utilizatorii isi adapteaza singuri rapoartele pentru afisare, export si tiparirea in formatul dorit.
- Utilizatorii au acces oricand si oriunde la datele de interes in momentele importante
- Cresterea productivitati angajatilor prin automatizarea unor activitati mari consumatoare de timp
- Imbunatatirea relatiilor cu clientii si furnizorii
Alegeti Soft1 Cloud ERP! Ramaneti competitivi si asigurat-va succesul companiei pe termen lung.
Comments are closed.