Alegerea unui ERP e un proces de lunga durata si complex dar noi va simplificam treaba, avem solutii pentru orice domeniu de activitate indiferent de marimea companiei.
Clientul nostru din RETAIL, care a ales Soft1 ERP ne recomanda.
Descriere companie:
TOP TEXTIL este un start-up romanesc infiintat in Slobozia, Judetul Ialomita, ce activeaza in domeniul comercializării mărfurilor second hand, aprovizionându-și clienții cu îmbrăcăminte și încălțăminte import Germania.
Desi este prezenta de putin timp pe piata, TOP TEXTIL a reusit sa isi extinda portofoliul de clienti in toata zona Moldovei si Munteniei, datorita serviciilor si produselor de inalta calitate comercializate. TOP TEXTIL este importator direct de produse second hand și vanzator en-gross: marfă mixtă sortată (pe sezoane) și colectă originală („door to door”).
Provocarile lor:
- Gestiunea in timp real a stocurilor si sincronizarea cu activitatea financiara
- Fluidizarea procesului de aprovizionarea si sincronizarea cu cel de gestiune
- Necesitatea implementarii de campanii promotionale si de marketing si urmarirea acestora
- Generarea rapoartelor de vanzari si stocuri in timp real
- Corelarea in timp real a stocurilor cu vanzarile
- Obtinerea de informatii actualizate despre cantitatile din stoc
- Integrarea site-ului in Soft1 ERP si sincronizarea acestora in timp real
Solutiile noastre:
- Platforma integrate croita pe nevoile clientului
- Informatii centralizate intr-o singura platforma
- Unul dintre factorii determinanti in alegerea solutiei Soft1 ERP l-au reprezentat posibilitatile multiple de personalizare a aplicatiei, atat pe partea de flux de vanzare, cat si in ceea ce priveste fluxul de aprovizionare
- Actualizarea automata a listelor de preturi si corelarea cu toate operatiunile financiare
- Monitorizarea si sincronizarea in timp real a comenzilor si receptiilor de marfa
- Necesitatea implementarii de campanii promotionale si de marketing
- Generarea rapoartlor de vanzari si stocuri in timp real
- Gestiunea in timp real a stocurilor si sincronizarea cu activitatea financiara
Rezultatele – implementare reusita, client fericit
- Inregistrarea datelor si gestionarea acestora a fost mult simplificata
- Integrarea cu magazinul online prin platforma eCommerce
- Necesitatea implementarii de campanii promotionale si de marketing
- Gestiunea in timp real a stocurilor si sincronizarea cu activitatea financiar-contabila
- Monitorizarea calitatii produselor
- Optimizarea proceselor de obtinere a datelor
- Obtinerea unei viziuni de asamblu, in timp real, asupra business-ului
- Controlul inventarului
- Flexibilitate in operare
- Configurarea meniurilor si a rapoartelor in functie de utilizator
- Reducerea timpului dedicat operatiunilor de gestiune
- Reducerea timpului de actualizare a preturilor si corelarea cu operatiunile financiare
- Reducerea riscurilor unor raportari eronate
- Integrarea in Soft1 ERP a site-ului si sincronizarea in timp real a datelor
Daca va regasiti in provocarile de mai sus nu ezitati sa ne contactati pentru a discuta împreună beneficiile pe care Soft1 ERP le poate avea asupra afacerii dvs.
Comments are closed.