Clientul nostru, brand lider în echipamente de fitness, foloseste solutia Soft1 ERP si ne recomanda.
SC Wellness Solutions Inc SRL este distribuitorul oficial al KETTLER în România incepand cu anul 2011. Suprafaţa totală a showroom-ului este de 200 de metri pătraţi şi adăposteşte peste 150 de produse moderne, echipamente si accesorii de calitate Germana, cu nivel de poluare redus.
Showroomul Kettler din strada Occidentului nr. 3, Bucuresti, care se adresează atât clienţilor retail cat şi en-gros, este primul showroom KETTLER din Europa care dispune de un concept de design inovator, menit să evidenţieze produsele de top din portofoliul său.
Peste tot în lume, KETTLER este brandul lider în echipamente de fitness, mese de tenis, biciclete, jucării pentru copii şi mobilier de agrement. În Europa, KETTLER este marca numărul unu pentru echipamente de fitness pentru acasa.
Povestea KETTLER a început cu mai mult de 60 de ani în urmă, în 1949, atunci când Heinz Kettler a infiintat o întreprindere mică într-un pod în oraşul său natal de Ense-Parsit în Germania, cu doar 6 persoane. In zilele noastre, KETTLER este prezent în mai mult de 75 de ţări având peste 2.000 de angajati.
Marca KETTLER simbolizeaza calitate, stil şi durabilitate şi este recunoscut la nivel global. Spiritul vizionar al companiei este demonstrat prin intermediul produselor sale care au facut istorie, dintre care amintim:
- prima bicicleta din aluminiu din lume, cu care a revolutionat in 1977 KETTLER lumea biciclistilor;
- bicicleta de exercitii pentru acasa „Golf”, concept dezvoltat în anii optzeci, devenind cel mai popular echipament de fitness în Europa;
- iubitul KETTCAR, cu care au crescut multe generaţii de copii şi adolescenţi, având un numar de peste 16 milioane de astfel de produse vandute în întreaga lume;
- prima masa de tenis din aluminiu, rezistentă la intemperii, lansata în 1974, inca recunoscuta pentru funcţionalitatea sa inovatoare.
Mai jos va oferim detaliile unei colaborari de success
Clientul a venit cu o serie de PROVOCARI:
- Acuratetea stocului, urmarirea produselor si disponibilitatea acestora
- Complexitatea activitatilor desfasurate
- Necesitatea de a se mentine pe piata cu cerere dinamica
- Necesitatea de a raspunde prin produse si servicii de inalta calitate
- Absenta unui flux de informatii menit sa sprijine in mod real deciziile de business
- Eficientizarea activitatilor, prin adoptarea de decizii corecte, in cel mai scurt timp
- Obtinerea de rapoarte de management in timp real, informatii centralizate intr-o singura aplicatie
- Gestiuni gestionate la nivelul companiei
- Acces rapid si facil la orice informatie importanta pentru desfasurarea activitatii
- Lipsa unei urmariri constante si unitare a proiectelor
- Posibilitatea accesarii informatiilor de la distanta
- Sustine activitatea comerciala si de a permite integrarea tuturor departamentelor intr-o singura platforma, solutie care sa stea la baza unui sistem complex de raportare si analiza de afaceri
- Generarea rapoartelor de vanzari si stocuri in timp real
- Fluidizarea procesului de aprovizionare si sincronizarea cu cel de gestiune
- Gestiunea in ttimp real a stocurilor si sincronizarea cu activitatea financiar-contabila
- Posibilitatea accesarii informatiilor de la distanta
- Necesitatea unei solutii integrate pentru departamentele: comercial, financiar, gestiune, productie, contabilitate
Noi am venit cu Solutiile:
- Unul din factorii determinant in alegerea solutiei Soft1 ERP a fost gradul ridicat de configurare si personalizare.
- Soft1 se dezvolta prin intermediul partenerilor, iar prezenta acestora in numar mare face ca beneficiarul sa poata opta in privinta consultantilor potriviti pentru ei
- Solutie flexibila si performanta
- Soft1 ERP pune la dispozitie beneficiarului un pachet complet de instrumente de dezvoltare, rapoartare si BI astfel daca aceste isi extinde activitatea dependenta fata de consultant este minima
- Integrare cu pachetul MS Office
- Soft1 ERP permite atasarea de documente scanate in aplicatie
- Management necesar de materiale si manopera la proiect
- Realizarea bugetului pentru proiect si evolutia acestuia
- Automatizarea fluxurilor de aprovizionare si re-aprovizionare
- Monitorizarea si sincronizarea in timp real a comenzilor si receptiilor de marfa
- Automatizare ce permite tiparirea de etichete direct din ERP
Si ne bucuram impreuna de REZULTATE:
- Sistemul impelementat a reusit sa aduca informatiile din cadrul tuturor departamentelor, intr-o singura baza de date. Informatiile sunt actualizate online, iar acuratetea rapoartelor este maxima. Timpul castigat este utilizat la optimizarea proceselor de business si se reflecta in calitatea serviciilor oferite.
- Soft1 ERP pune la dispozitie beneficiarului un pachet complet de instrumente de dezvoltare, rapoartare si BI astfel daca aceste isi extinde activitatea dependenta fata de consultant este minima
- Utilizatorii isi defines singuri liste de rezultate, adauga filtre si coloane cu informatiile necesare in listele predefinite de cautare.
- Utilizarorii isi adapteaza singuri rapoartele pentru afisare, export si tiparirea in formatul droit.
- Optimizarea proceselor operationale
- Randament al investitiei (ROI) rapid
- Utilizatorii au acces oricand si oriunde la datele de interes in momentele importante
- Obtinerea unei imagini de ansamblu asupra companiei prin accesarea de rapoarte manageriale cu privire la volumul vanzarilor, gradul de atingere al obiectivelor, vanzarea produselor pe categorii etc.
- Cresterea productivitatii angajatilor prin automatizarea unor activitati mari consumatoare de timp
- Tiparirea etichetelor in mod automat
- Reducerea timpului dedicate operatiunilor de gestiune a depozitului
- Obtinerea de rapoarte de tip Business Intelligence complexe. Personalizate precum si de rapoarte personalizate la nivelul grupului.
- Cresterea gradului de control asupra activitatii companiei prin monitorizarea mai atenta a costurilor la un nivel foarte detaliat pe centre de cost si profit.
- Imbunatatirea relatiilor cu clientii si furnizorii
Comments are closed.