eINVOICE – Evitați dificultatea și costul ridicat al proceselor de facturare manuale și începeți să vă bucurați de beneficiile facturării online din prima zi!
Descoperiți valoarea facturării online
Facturarea electronică eINVOICE de la SoftOne este un serviciu multilingual bazat pe cloud care automatizează întreaga procedură de trimitere, gestionare și arhivare a facturilor cu o semnătură digitală, în conformitate cu principiile general acceptate de contabilitate (GAAP).
Serviciul de facturare electronică funcționează pe platforma Microsoft Azure, utilizând pe deplin posibilitățile de valoare adăugată oferite de modelul SaaS (Software as a Service), oferind în același timp o disponibilitate maximă de date și securitate.
Serviciul eINVOICE oferă tranziția completă a facturii de la furnizor la client si stocarea ei in cloud, fiind in conformitate cu legislatia in vigoare.
Serviciul de facturare electronică eINVOICE automatizează întreaga procedură de schimb și gestionare a facturilor pentru orice companie.
eINVOICE oferă o gamă de avantaje competitive, cum ar fi:
- Asigura conformitatea cu orice autoritate fiscală prin certificarea autenticității facturilor (autenticitatea originii, integritatea conținutului și lizibilitatea).
- Asigura trimiterea, confirmarea de primire și acceptare cu un singur clic, gestionarea litigiilor, colectarea rapidă a facturilor, promovarea publicității.
- Arhivarea securizată automată, gestionarea facturilor și istoricul în cloud pentru cel puțin cinci (5) ani fiscali.
- Fișiere atașate nelimitate pentru fiecare factură.
- Acces prin desktop, laptop, tabletă, dispozitiv smartphone
- Aplicație smartphone / tabletă (aplicație web) pentru livrarea facturilor la depozitele destinatarului cu posibilitatea de a semna pentru primirea facturii.
- Reducerea semnificativă a costului cu tipărirea, trimiterea, arhivărea și gestionarea costului cu ciclul de viață al facturii.
- Orice activitate, indiferent de originea acesteia, este documentată și însoțește fiecare factură până la sfârșitul ciclului său de viață.
- Marketing unu-la-unu
- Căutarea simplă a textului pe întregul conținut al facturii (cuvinte sau fraze sau părți de text)
- Filtrare ușoară a facturii.
- Configurarea facturilor emise
- Conexiune rapidă printr-un cod unic, secret și criptat. Nu este necesară nicio altă infrastructură sau instalare.
- Gestionarea a până la 100 de utilizatori de servicii cu roluri diferite.
Pentru o implementare fara batai de cap, alege IT HIT!
Comments are closed.