O data cu avansarea puterii de calcul, apar tot mai multe aplicații bazate pe inteligenta artificiala. Toți marii jucatori din industria ERP intuiesc sensul in care se dezvolta inteligenta artificiala si incep sa aloce bugete tot mai mari către develpoment-ul acestor soluții.
Inteligenta Artificiala începe sa își facă simțită prezenta in multe domenii, chiar daca este inca in stagiile incipiente de dezvoltare. O industrie in care AI poate schimba radical felul in care funcționează lucrurile este industria ERP.
Tot mai multi jucatori folosesc inteligenta artificiala pentru a ușura citirea rapoartelor si pentru a face predicții bazate pe multitudinea de informații prezente in baza de date. Totodata, prin folosirea inteligentei artificiale datele pe care le accesam in mod recurent vor fi afișate automat, practic, soft-ul începe sa învețe ce funcții folosim mai des.
Părerea generală despre a toturor jucătorilor din piața AI este ca in 2018 companiile vor încerca sa facă tehnologia mai accesibila tuturor, iar tehnologia AI va ajuta omul, nu il va înlocui.
1. Chatbots
De obicei asociați cu social media, chatbotii bazați pe inteligenta artificiala pot avea un rol mult mai important in administrarea unei afaceri.
Un prim rol il pot avea in training-ul oferit angajaților atunci cand aceștia sunt pregătiți pentru folosirea unei soluții ERP. Prin chatboti putem accesa o baza de date mult mai rapid, prin limbaj natural. Angajații pot afla informații prin simpla comunicare un chatbot. Acesta poate înțelege întrebările simple si poate furniza informațiile necesare intr-o perioada foarte scurta de timp. Astfel, un Chatbot poate scurta timpul de acces pentru datele dintr-un sistem ERP.
Cand vorbim despre chatboti este important sa vedem in viitor, pentru ca majoritatea chatbotilor actuali au ca unica metoda de introducere textul scris. In viitor, vom vedea chatboti care permit introducerea întrebărilor prin simpla rostire a lor.
2. Workflow dinamic
Tot inteligenta artificiala ne poate ajuta la customizarea workflow-urilor. Atunci cand accesam un meniu de mai multe ori, intr-o perioada determinata de timp, acel meniu va fi inclus in workflow-ul generat dinamic de ERP.
Generarea dinamica a workflow-urilor se va face pentru fiecare usor sau pentru fiecare grup de ușieri in parte, astfel experienta fiecărui utilizator va fi personalizata pe interesele acestuia.
Pentru mai multe detalii, ne puteti pune intrebari chiar aici !
Comments are closed.