Nu mai este niciun secret faptul că industria construcțiilor are o complexitate operațională specifică, ce necesită o gestiune atentă a operațiunilor. De la planificare, la execuție, organizare…
În prezent, eCommerce-ul a devenit unul dintre cele mai importante canale de vânzare, iar statisticile arată că până în anul 2029 aproximativ 49% din populația globală va face cumpărături…
Inteligența artificială nu mai este doar un termen abstract, din viitor. Tehnologia este deja o parte esențială a transformării digitale și redefinește modul în care companiile operează, inovează…
Dacă ai început procesul de implementare a unui soft ERP, cu siguranță ești familiarizat cu stările mixte care însoțesc lansarea unui proiect de o asemenea anvergură: entuziasmul pentru îmbunătățirile…
Pentru a înțelege dacă implementarea noului tău ERP a fost cu adevărat un succes, trebuie să pornești cu o viziune clară asupra a ceea ce înseamnă „reușită” în contextul business-ului…
Dacă deții un start-up sau ai o microîntreprindere, cu siguranță crearea unei infrastructuri software pentru noua ta companie nu este primul lucru pe lista ta de priorități. Trebuie să știi însă…
Înainte de apariția sistemelor CRM, echipele de vânzări își desfășurau activitatea printr-o serie de procese manuale. Reprezentanții de vânzări erau nevoiți să urmărească informațiile despre…
Într-o industrie de producție mai competitivă ca niciodată, eficiența și precizia devin indispensabile pentru a-ți asigura succesul. Cum poți, însă, să îți crești productivitatea? Utilizând…
Odată cu lansarea programului PNRR, „Digitalizarea IMM-urilor”, criteriile DESI de intensitate digitală au ajuns în atenția tuturor companiilor din România, fiind cruciale pentru evaluarea proiectelor…
Este ușor să ne imaginăm că, din perspectiva consumatorilor, procesul de achiziție al unui produs sau serviciu este clar și drept. În realitate însă, clienții fac ocolișuri. Astfel, dacă vrei…