Multi oameni de afaceri se feresc sa aleaga solutia unui demo personalizat atunci cand au nevoie de un ERP, tocmai din teama ca vor plati niste bani pe care ii vor pierde, daca nu vor alege ERP-ul oferit de compania care a facut si DEMO-ul.
Este o atitudine gresita, deoarece este recomandat sa pierzi cateva sute de euro si sa iti intelegi nevoile decat sa pierzi cateva mii de euro sau chiar zeci de mii atunci cand ERP-ul ales de tine a fost deja implementat, dar tu nu te intelegi deloc cu el.
Mai jos am identificat 3 erori comune pe care le fac cei care totusi aleg un demo personalizat.
1. In timpul prezentarii demo-ului, nu sunt prezenti toti oamenii care il vor utiliza
Toti cei care sunt vizati de schimbarea catre un nou ERP ar trebui sa fie prezenti. Vorbim aici de contabili, persoane de sales, cat si middle management. Trebuie sa existe macar un reprezentat al fiecarui departament, care sa stie ce intrebari sa puna. Feedback-ul venit din partea diverselor departamente din firma este foarte important.
2. Care este workflow-ul tau?
Inainte de orice prezentare a demo-ului personalizat, vom avea nevoie de workflow-ul tau, sa stim pe ce elemente ne axam. Ai nevoie de un demo care sa atinga punctele cheie din activitatea ta zilnica. Un demo standard nu te va ajuta cu nimic.
3. Pune intrebari despre implementare
Din experienta pe care am acumulat-o, putem spune ca raman puncte nediscutate chiar si dupa business meeting-uri de 4 ore. Este neplacut ca in timpul implementarii sa existe semne de intrebare si sa trebuiasca sa reluam contractul.
Discuta fiecare detaliu cu noi, intreaba-ne de integrari, de sistemele cu care lucrezi deja, de functiile de care ai nevoie.
Comments are closed.