Alegeti Soft1 Cloud ERP! Ramaneti competitivi si asigurat-va succesul companiei pe termen lung.
Descrierea companiei clientului nostru:
Vector Electronics a fost înfiinţată în anul 1997 pentru dezvoltarea şi producţia de bunuri de înaltă tehnologie, în special sisteme de conversie a puterii. Datorită tipului companiei, precum şi expertizei tehnice excelente, Vector Electronics a intrat rapid în domeniul sistemelor de securitate, unde este prezentă şi astăzi.
Vector Security poate veni în întâmpinarea oricăror nevoi şi provocări în domeniul securităţii, oferind soluţii imediate şi eficiente. Ţinând cont de constrângerile şi caracteristicile spaţiului fizic şi exploatând expertiza tehnică excelentă, personalul înalt calificat şi anii de experienţă în domeniul sistemelor de securitate, putem obţine rezultate tangibile pentru securitatea oricărui spaţiu.
Provocarile clientilor sunt un stimulent important pentru noi:
- Necesitatea unei solutii integrate pentru departamentele: comercial, financiar, gestiune, contabilitate
- Acuratetea stocului, urmarirea produselor si disponibilitatea acestora
- Necesitatea de a raspunde prin produse si servicii de inalta calitate
- Gestiuni gestionate la nivelul companiei
- Complexitatea activitatilor desfasurate
- Necesitatea de a se mentine pe piata cu cerere dinamica
- Generarea rapoartelor de vanzari si stocuri in timp real
- Fluidizarea procesului de aprovizionare si sincronizarea cu cel de gestiune
- Gestiunea in timp real a stocurilor si sincronizarea cu activitatea financiar-contabila
- Absenta unui flux de informatii menit sa sprijine in mod real deciziile de business
- Eficientizarea activitatilor, prin adoptarea de decizii corecte, in cel mai scurt timp
- Obtinerea de rapoarte de management in timp real, informatii centralizate intr-o singura aplicatie
- Posibilitatea accesarii informatiilor de la distanta
- Sustine activitatea comerciala si de a permite integrarea tuturor departamentelor intr-o singura platforma, solutie care sa stea la baza unui sistem complex de raportare si analiza de afaceri
- Generarea rapoartelor de vanzari si stocuri in timp real
- Monitorizarea agentilor de teren
Solutiile pe care le-am gasit ca si raspuns la provocarile clientului nostru:
- Soft1 se dezvolta prin intermediul partenerilor, iar prezenta acestora in numar mare face ca beneficiarul sa poata opta in privinta consultantilor potriviti pentru ei
- Soft1 Cloud ERP pune la dispozitie beneficiarului un pachet complet de instrumente de dezvoltare, rapoartare si BI astfel daca aceste isi extinde activitatea dependenta fata de consultant este minima
- Unul din factorii determinant in alegerea solutiei Soft1 Cloud ERP a fost gradul ridicat de configurare si personalizare.
- Solutie flexibila si performanta
- Integrare cu pachetul MS Office
- Soft1 Cloud ERP permite atasarea de documente scanate in aplicatie
- Monitorizarea si sincronizarea in timp real a comenzilor si receptiilor de marfa
- Automatizare ce permite tiparirea de etichete direct din ERP
- Optimizarea procesului de distributie
- Realizarea bugetului pentru proiect si evolutia acestuia
- Automatizarea fluxurilor de aprovizionare si re-aprovizionare
In urma provocarilor si solutiilor, va prezentam Rezultatele:
- Sistemul impelementat a reusit sa aduca informatiile din cadrul tuturor departamentelor, intr-o singura baza de date. Informatiile sunt actualizate online, iar acuratetea rapoartelor este maxima. Timpul castigat este utilizat la optimizarea proceselor de business si se reflecta in calitatea serviciilor oferite.
- Soft1 Cloud ERP pune la dispozitie beneficiarului un pachet complet de instrumente de dezvoltare, rapoartare si BI astfel daca aceste isi extinde activitatea dependenta fata de consultant este minima
- Cresterea gradului de control asupra activitatii companiei prin monitorizarea mai atenta a costurilor la un nivel foarte detaliat pe centre de cost si profit.
- Optimizarea proceselor operationale
- Obtinerea de rapoarte de tip Business Intelligence complexe. Personalizate precum si de rapoarte personalizate la nivelul grupului.
- Obtinerea unei imagini de ansamblu asupra companiei prin accesarea de rapoarte manageriale cu privire la volumul vanzarilor, gradul de atingere al obiectivelor, vanzarea produselor pe categorii etc
- Utilizatorii isi defines singuri liste de rezultate, adauga filtre si coloane cu informatiile necesare in listele predefinite de cautare.
- Utilizarorii isi adapteaza singuri rapoartele pentru afisare, export si tiparirea in formatul droit.
- Utilizatorii au acces oricand si oriunde la datele de interes in momentele importante
- Cresterea productivitatio angajatilor prin automatizarea unor activitati mari consumatoare de timp
- Tiparirea etichetelor in mod automat
- Reducerea timpului dedicate operatiunilor de gestiune a depozitului
- Imbunatatirea relatiilor cu clientii si furnizorii
Pentru o implementare fara batai de cap, alege IT HIT!
Comments are closed.