Este clar ca viitorul sistemelor de planificare a resurselor intr-o companie vor integra cat mai multe dintre noile tehnologii. Am identificat cateva directii importante spre care se vor dezvolta ERP-urile si CRM-urile ideale pentru compania ta!
Workflows in era inteligentei artificiale cu ERP si CRM
Procesele de business moderne nu se pot propaga fara o tehnologie moderna. In viitorul apropiat, soft-urile CRM vor invata workflow-ul user-ilor si isi vor modifica interfata singure, in functie de ce optiuni sunt folosite mai des.
Toate acestea, pentru ca factorul uman sa intervina cat mai putin, iar atunci cand intervine, sa nu fie nevoie sa faca o munca repetitiva. Practic, cand vede ca un utilizator face acelasi task de mai multe ori, ii va permite utilizatorului sa automatizeze acel proces, prin inteligenta artificiala.
Import automat de date prin ERP si CRM
Un soft CRM poate sa populeze listele cu clientii existenti prin accesarea directoarelor online care ofera informatii complexe de spre clienti.
De exemplu, daca in lista de clienti avem doar o adresa de e-mail si un nume, soft-ul CRM poate popula lista cu date demografice, interesele utilizatorului si asa mai departe. Practic, va putea sa ofere insight-uri are clientilor.
Personalizare
Cel mai important element in workflow-ul zilnic este felul in care arata dashboard-ul sau meniurile. O data ce te-ai obisnuit cu acestea si cu locul tuturor butoanelor de action, timpul petrecut in aplicatie scade considerabil.
Asta va aduce anul 2018, o posiblitate de personalizare si mai mare, deoarece fiecare persoana are un alt mod de a duce la bun sfarsit o sarcina.
Pentru mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati aici.
Comments are closed.