Modulul Management de proiect permite extragerea de informatii financiare, de business, istorice, pentru fiecare proiect sau sub-proiect in parte. Are ca obiect proiectele de investitii, proiectele interne sau lucrari efectuate de terti permitand planificarea, finantarea si urmarirea executarii acestora.
Acest modul ajuta companiile sa administreze proiectele si sub-proiectele, de la inceputul si pana la terminarea acestora, urmarind pe tot parcursul lor aspectele importante:
- planificarea,
- contracte – termene
- fazele de proiect
- controlul costurilor
- gestionarea bugetului,
- alocarea resurselor,
- colaborarea si comunicarea departamentelor
- managementul calitatii
- documentare sau administrare.
- statusul proiectului in fiecare moment
Scopul modulului Management de proiect este sa urmariti si sa verificati toate aspectele si complexitatea proiectului si sa ajute la mentinerea costurilor joase.
Necesitatea moduluiui Management de proiect
Proiectele pot fi complexe si depind de multi factori diferiti, departamente, bugete, nivele de aprobare si rezultate.
Cu ajutorul acestui modul, puteti planifica si delega angajatii sa lucreze cu task-uri/ sarcini diferite si resurse necesare alocate pe fiecare faza de proiect, pentru a duce la indeplinirea sarcinilor.
Beneficiile modulului Management de proiect:
- Planifica activitatile, calculeaza durata proiectelor si sub-proiectelor;
- Optimizeaza capacitatea resurselor, le aloca pe cele mai bune si la urmareste progresul acestora;
- Monitorizeaza si asigura vizualizarea performantelor pe parcursul intregului proiect;
- Faciliteaza si usureaza colaborarea in cadrul echipei dar si intre departamente;
- Permite derularea cu usurinta a proiectelor complexe, simultane si a subproiectelor;
- Asigura un set complet de rapoarte si analize in timp real, usurand luarea deciziilor importante;
- Automatizeaza procesele de business si gestioneaza fluxul de aprobare si modificare a proiectelor;
- Permite atasarea de note la nivel de proiect, faze si activitati dar si definirea de pasi de nivel de activitate;
- Asigura managementul documetelor si permite atasarea acestora.
Vei experimenta costuri reduse si un control sporit in procesele operationale si de management, cu ajutorul unui singur sistem !
Pentru o intalnire cu unul dintre consultantii nostri, click aici.
Comments are closed.