Managementul Serviciilor, pentru noi satisfactia clientilor este pe 1 loc, de aceea va oferim un serviciu pentru gestionarea clientilor eficient.
Astazi, orice afacere in domeniul prestarii de servicii, care doreste sa ramana in fata concurentei, trebuie sa gestioneze eficient relatiile cu clientii si sa indeplineasca constant termenele limita. In industria serviciilor, succesul si cresterea afacerilor depind de clientii multumiti.
Automatizarea proceselor de vanzari, marketing si servicii pentru clienti, integrate cu managementul contabil, ofera companiilor de servicii instrumentele necesare pentru a gestiona in mod eficient relatiile cu clientii, a creste productivitatea si a creste veniturile si profitul.
Soft1 ERP include functionalitati complete de Management de servicii, ajutand compania dvs. sa optimizeze serviciile pentru clienti, sa imbunatateasca managementul timpului si al cheltuielilor si sa ofere servicii de calitate superioara pentru venituri si bugete.
Managementul Serviciilor – Inspirand servicii excelente pentru clienti
Soft1 ERP ofera functionalitati puternice specifice sectorului de servicii, permitand furnizorilor de servicii sa:
- creasca veniturile prin optimizarea programarii
- imbunatateasca timpul de raspuns
- creasca satisfactia clientilor
- descopere noi oportunitati de vanzare
- reduca costurile de operare
- obtina o vizibilitate mai buna a performantei.
Indiferent de tipul de companie sau de domeniul de servicii pe care le oferiti, Soft1 ERP – Managementul Serviciilor, ofera o vedere completa asupra activitatilor clientilor dvs.
Instrumentele integrate si automatizate de marketing si vanzari, va ajuta sa urmariti si sa gestionati eficient lead-urile si oportunitatile de vanzare, precum si sa gestionati mai bine problemele de suport si asistenta clienti.
Sprijinirea centrelor de servicii, gestionarea tichetelor, planificarea sarcinilor si a contractelor sau serviciilor de teren, Soft1 va ajuta sa raspundeti rapid solicitarilor intrate de la clienti, pur si simplu accesand profilul clientului si verificand disponibilitatea resurselor, reducand totodata timpul dintre primirea apelului si alocarea proiectului.
Accelerati si eficientizati intreaga operatiune de prestari servicii cu ajutorul instrumentelor si aptitudinilor puternice, in cadrul unei platforme flexibile si configurabile:
- Apeluri de servicii si alocare a resurselor
- Garantii, Loturi
- Managementul proceselor
- Rutele zilnice
- Facturare
- Expedieri
- Managementului prestarilor de servicii pe teren
- Companii multiple, locatii multiple, moneda multipla
Managementul Serviciilor – Pentru o gama larga de industrii si servicii:
- Servicii de educatie
- Comunicatii
- Echipamente si dispozitive electrice
- Servicii rezidentiale si comerciale
- Echipamente medicale
- Servicii de catering
- Intretinerea utilajelor
- Centre de servicii
- Domeniul Automotive
Pentru o intalnire cu unul dintre consultantii nostri, click aici.
Comments are closed.