Solutiile de astazi ne permit o retentie si o gestiune a clientilor mult imbunatatita. Prin solutiile CRM putem avea o imagine clara asupra actiunilor pe care clientii nostri le fac, iar dupa fiecare actiune putem seta anumiti triggeri pentru ca acestia sa primeasca mesaje din partea noastra.
Tot prin solutii CRM avem acces la mai multe informatii despre clientii nostri, deci ii putem fideliza mai bine.
Cel mai usor de convertit este clientul care deja a cumparat de la noi, asa ca pe acesta trebuie sa ne concentram atentia ori pentru a-l face sa se intoarca ori pentru upsale.
Succesul in online se datoreaza unui plan de digital marketing bine pus la punct. Pentru a putea implementa un astfel de plan avem nevoie de tool-uri cu functionalitati exitinse si usor de personalizat pe nevoile noastre. SoftOne este unul dintre aceste tool-uri, iar daca alegem sa utilizam solutia CRM a celor de la SoftOne, putem oricand sa alegem si solutia ERP pe care cei de la SoftOne o ofera.
De ce sa alegem o solutie CRM de la SoftOne?
Pentru ca este actualziat in timp real si este tot timpul in conformitate cu legislatia curenta.
“Varietate” a devenit un cuvânt-cheie
În realitatea digitală modernă, companiile încearcă să își abordeze clienții prin intermediul a multiple tipuri de device-uri. Unul dintre cele mai populare este telefonul mobil, respectiv smartphone-ul prin intermediul căruia se pot plasa comenzi online.
Un sistem CRM actualizat poate fi utilizat cu succes și pentru dispozitivele mobile, mai ales având în vedere faptul că, de obicei, clienții multi-channel cheltuie mai mult și sunt mai loiali.
Soluția Soft1 CRM monitorizează comportamentul clienților dumneavoastră, permițându-vă astfel să îi abordați cu noi oferte.
sursa: blog softone
Pentru o oferta personalizata pe nevoile tale, te invitam la o intalnire cu unul dintre reprezentantii nostri.
Poti programa o intalnire aici.
Comments are closed.