Prestari servicii? Oferiti un serviciu eficient si concentrati-va pe satisfactia clientilor dvs. cu ajutorul modului Managementul Prestarii de Servicii.
Astazi, orice afacere din domeniul Prestarii de servicii, care doreste sa ramana in fata concurentei, trebuie sa gestioneze eficient relatiile cu clientii si sa indeplineasca constant termenele. In industria Prestarii de servicii, succesul si cresterea afacerilor depind de clientii multumiti.
Automatizarea proceselor de vanzari, marketing si prestari servicii pentru clienti, integrate cu managementul contabil, ofera companiilor de prestari servicii instrumentele necesare pentru a gestiona in mod eficient relatiile cu clientii, a creste productivitatea si a creste veniturile si profitul.
Soft1 ERP include functionalitati complete pentru Management Prestarii de servicii, ajutand compania dvs. sa optimizeze serviciul pentru clienti, sa imbunatateasca gestionarea timpului si a cheltuielilor si sa ofere servicii de calitate superioara la timp si in bugetul alocat.
Prestari Servicii – Inspiram servicii excelente pentru clienti
Soft1 ERP ofera functionalitati puternice specifice sectorului de prestari servicii, permitand furnizorilor de servicii sa:
- creste veniturile prin optimizarea programului de planificare
- imbunatateste timpul de raspuns
- cresteti satisfactia clientilor
- descopera noi oportunitati de vanzare
- reduce costurile de operare
- obtine o vizibilitate mai buna a performantei.
Indiferent de tipul de companie de prestari de servicii pe care il aveti, softul Soft1 Managementul Prestarii de servicii ofera o vedere completa a activitatilor clientilor dvs. Instrumentele integrate de marketing si automatizare a vanzarilor va ajuta sa urmariti si sa gestionati eficient lead-urile si oportunitatile de vanzare, precum si sa gestionati mai bine problemele legate de asistenta.
Suport pentru centrele de servicii, gestionarea biletelor, planificarea sarcinilor si contracte / servicii de teren, Soft1 va ajuta sa raspundeti rapid la cererile clientilor de intrare, pur si simplu accesand profilul clientului si disponibilitatea resurselor, reducand in acelasi timp timpul de primire a apelului si alocarea proiectului.
Accelerati si eficientizati intreaga operatiune de serviciu cu instrumente si capabilitati puternice, in cadrul unei platforme flexibile si configurabile:
- Apeluri de service și alocare a resurselor
- Garantii si Loturi
- Management de caz
- Rute zilnice
- Facturare
- Dispecerat
- Managementului serviciilor pe teren
- Multi companii, multi locatii, moneda multipla
Noi suntem aici sa raspunem nevoilor dvs.!
Pentru o intalnire cu unul dintre consultantii nostri, click aici.
Comments are closed.