Soft1 Sales – Procesul de vanzare nu a fost niciodata atat de usor. Utilizare simpla si intuitiva, gestionarea si urmarirea procesului de vanzare intr-un mod eficient si sigur.
Sof1 ERP opereaza ca o platforma deschisa pentru afaceri. Poate fi personalizata si transformata intr-o solutie dezvoltata exclusiv pentru nevoile specifice in functie de profilul activitatii.
Sof1 Sales se adreseaza oricarui tip de business. Acest modul permite urmarirea tuturor interactiunilor cu un potential client, din momentul primului contact cu acesta si pana la efectuarea tranzactiei si a serviciilor post-vanzare. Modulul Sales acopera astfel activitatile de marketing si intreg fluxul de vanzari.
FUNCTIONALITATI SPECIFICE
- Definirea politicilor de preturi si a discounturi-lor: mecanisme puternice de stabilire si introducere a preturilor de vanzare si a discounturi-lor, cu un grad mare de configurabilitate (pe intervale de timp, pe zone geografice, grupe clienti, clienti si filiale clienti, termene de plata, agenti vanzare, produse, grupe produse etc).
- Cresterea gradului de comunicare si de performanta din cadrul companiei: datorita integrarii native cu celelalte module ale Sof1 ERP (CRM, Stocuri, Aprovizionare, Financiar, Productie si Contabilitate). Sof1 Sales pune la dispozitia tuturor utilizatorilor informatii valoroase privind produsele si serviciile vandute, soldurile clientilor, stocurile de marfa din fiecare locatie, discounturi si promotii acordate, clienti blocati la facturare.
- Optiunea B2B: clientii externi si interni ai companiei vor avea acces on-line la datele inregistrate in sistem.
Soft1 Sales:
- Ofera o arhitectura flexibila, deschisa: usurinta in definirea regulilor pentru gestionarea unui flux complet de documente (cerere de oferta, oferta, comanda client, confirmare comanda client, aviz de insotire, factura de vanzare etc.).
- Optiune Credit Control: definirea regulilor de creditare si control pentru creante
- Centralizarea, in mod automat, a datelor de la punctele de lucru la distanta prin integrarea cu Sof1 Mobile.
- Generarea de rapoarte in timp real cu privire la orice dimensiune si tip de date de afisare (de exemplu: obligatii fiscale si informatii rapoarte statistice la scenariile de BI care fac analiza pe mai multe niveluri diagrame de vanzari si comportamentul de cumparare).
- Furnizarea tuturor uneltelor necesare vanzarii de produse/servicii, in cel mai scurt timp, indiferent de domeniul in care orgasernizatia activeaza: comert, productie sau servicii.
- Emiterea de rapoarte automatizabile si configurabile: informatii clienti, informatii produse, informatii grupe de produse, informatii agenti de vanzare, evolutie vanzari: pe produse, pe grupe de produse, pe clienti, pe agenti etc.
- Definirea si utilizarea sabloanelor pentru comenzile de vanzare (generarea automata a facturilor de vanzare).
Pentru o intalnire cu unul dintre consultantii nostri, click aici.
Comments are closed.