Daca domeniul de activitate al companiei dvs. este industria auto, atunci noi avem solutia ERP potrivita.
Solutia noastra Soft1 Cloud ERP, bazata pe tehnologia cloud se bucura de o popularitatea foarte mare in randul companiilor, contribuind la rezolvarea problemelor legate de lipsa resurselor departamentului de IT din cadrul companiei si de nevoia de achizitii hardware.
Soft1 Cloud ERP oferta o serie de beneficii, automatizari si optimizari specifice industriei auto:
- eficientizarea managementului, gestiunii și administrării stocurilor pentru a avea control asupra cantității de produse disponibile din fiecare gestiune/locație indiferent dacă discutăm de unul sau mai multe magazine/depozite;
- evidența furnizorilor care oferă același produs, vizualizarea prețurilor, definirea zilelor de livrare și a datei scadente;
- facilitează setarea de discount-uri preferențiale pe grupe de produse, categorii si clienti;
- generează propuneri de aprovizionare la nivel intern pe baza informațiilor rezultate în urma vânzărilor realizate într-un interval prestabilit pentru a acoperi eventualele vânzări previzionate.
- managementul garanțiilor care permite evidența și urmărirea simultană a garanției produselor, atât a celor primite de la furnizor, cât și a celor oferite către clienții finali;
- posibilitatea de a stabili diferențe de preț pentru produse identice în funcție de locația unde se comercializează (magazin sau depozit);
- oferă o situație clară asupra fișei de magazie, mai ales în ce privește prețurile de achiziție și situația intrărilor și ieșirilor;
- asigură un grad ridicat de transparență a costurilor și control al adaosului pentru a ști exact care sunt costurile pe diferite procese desfășurate în cadrul firmei
- actualizarea permanentă a aplicației cu legislația aflată în vigoare;
- permite alocarea angajaților pe puncte de lucru (rampa, magazine, depozit,etc) urmată de setarea drepturilor de acces pe magazin/depozit în funcție de nivelul util de funcționalități și informații de care are nevoie angajatul pentru buna desfășurare a activității;
- oferă instrumentele necesare pentru a evita pierderea unor potențiale vânzări din cauza unor produse care nu sunt pe stoc, prin opțiunea de stoc minim;
- creșterea controlului asupra proceselor, operațiunilor si activităților din cadrul companiei;
- permite folosirea caracteristicilor/atributelor speciale astfel încât să se poată personaliza/adăuga câmpuri noi cu informații relevante despre client sau produs;
Comments are closed.