ERP&CRM – Implementate impreuna iti garanteaza succesul afacerii deoarece optimizeaza managementul clientilor iar datele din toate departamentele vor putea fi accesate mai usor si mai rapid, dupa o singura statie de lucru.
Departamentele diferite: Financiar, Comercial, Marketing, HR etc., nu vor mai trebui sa introduca fiecare datele manual, excluzand astfel gresala umana sau dublarea lor, acestea odata introduse vor putea sa fie accesate si preluate de fiecare department in parte in functie de nevoia fiecaruia. Rezultatul implementarii celor doua solutii simultan se va vedea imediat, prin productivitatea sporita a angajatilor si acuratelea datelor.
Solutiile ERP&CRM propuse de noi, va vor satisface orice nevoie din cadrul companiei.
Soft1 Cloud ERP Series 5 folosește cele mai avansate servicii și solutii în Cloud, beneficiind de avantajele tehnologice oferite de platforma Windows Azure, care asigură maximum de disponibilitate și securitate. Soluția este disponibilă în regim de abonament și nu necesită investiții suplimentare în software, licențe de baze de date sau hardware.
Soluția noastră inovatoare, Soft1 Cloud ERP Series 5, poate face diferența în piață, prin multiplele avantaje pe care le încorporeaza: flexibilitate în operare, 100% customizabilă, adaptată la noile nevoi de afaceri, fără să necesite instalări complexe. Cu alte cuvinte, face posibilă trecerea în zona „așa spune clientul”, oferind mai multă valoare la un cost mai mic.
Solutiile noastre ERP&CRM vin în întâmpinarea acestor noi tendințe din mediul de business prin aplicații mobile și web avansate, care satisfac complet cerințele pentru „Enterprise Mobility”:
- investiție financiară redusă
- politica de prețuri flexibilă -model “pay as you go”
- acces în timp real în utilizarea soluției ERP, chiar şi în afara biroului
- creșterea productivității şi reducerea costurilor
- operațiuni simplificate
Soft1 CRM reprezinta o strategie de business concentrata pe nevoile clientului, care va permite optimizarea proceselor operationale din cadrul companiei si o comunicare permanenta cu clientii dvs. pentru a le putea oferi cele mai bune servicii si experiente de business posibile.
CRM-ul coreleaza activitatile interne din cadrul companiei si le eficientizeaza, creste productivitatea si va oferta o imagine clara asupra afacerii dvs. Cu ajutorul acestui soft va este mai usor sa adunati toate informatiile intr-un singur loc: aveti acces rapid la clienti (unde puteti verifica oricand statusul acestor, istoricul, discutiile pe care le-ati purtat de-a lungul timpului si orice tranzactie avuta cu acestia), reduceti costurile operationale iar pe baza rapoartelor avansate si detaliate puteti face previziuni, analize complete a procesului de vanzare si negociere determinand potentialul de vanzare a fiecarei oportunitati.
In cadrul aplicatiei va puteti imbunatatii comunicarea:
- urmariti rezultatele campaniilor de marketing si PR analizand performanta lor si oportunitatile de vanzare,
- redactati mailuri personalizate pe liste segmentate de clienti sau potentiali clienti folosind orice cont de email doriti
- creati si trimiteti newslettere, formulare si chestionare direct din aplicatie
- alocarea de resurse si evidentierea lor pe fiecare actiune de marketing in parte (salii de sedinte, personal, echipamente si materiale necesare procesului de vanzare)
- urmariti competitia si reactiile pietei avand ca avantaj actionarea eficienta si in timp util.
Pentru o intalnire cu unul dintre consultantii nostri, click aici.
Comments are closed.