O soluție de mobilitate dedicată pentru echipa ta de vânzări poate avea rolul unei extensii a aplicației CRM, astfel încât ea să poată fi accesată prin intermediul unui dispozitiv mobil, precum o tabletă sau un smartphone. De ce este importantă? Deoarece te ajută să obții informații în timp real despre clienții existenți și cei potențiali, dar și pentru că îți susține echipa de vânzări să lucreze mai eficient și mai rapid. Cum? Soluțiile de mobilitate care care integrează modulul de customer relationship management, precum Soft1 360, permit oamenilor tăi de vânzări să acceseze aplicația direct de pe device-urile mobile, astfel încât să vizualizeze datele de care au nevoie chiar și atunci când nu se află la birou.
Ce trebuie să iei în considerare înainte de integrarea unei aplicații de mobilitate?
Deschiderea angajaților: o soluție de mobilitate poate fi utilizată cu succes de către echipa ta de sales, însă este important să te consulți cu reprezentanții de vânzări ca să descoperi care este părerea și receptivitatea lor pentru utilizarea unei aplicații de mobilitate ca extensie a soluției CRM și pentru a evita problemele operaționale ce vor putea apărea odată cu implementarea acestui tip de aplicație.
Achiziția dispozitivelor mobile: în teorie, aplicațiile de mobilitate sunt compatibile cu cele mai importante sisteme de operare, precum IOS sau Android, dar este indicat să verifici cu furnizorul tău compatibilitatea soluției cu dispozitivele pe care le utilizezi. În acest fel vei ști exact dacă este nevoie să achiziționezi dispozitive mobile mai performante, ori dacă cele existente sunt suficiente.
Funcționalitățile de care ai nevoie în aplicația mobilă: Cât de complexă este activitatea din teren a agenților de vânzări? Care sunt funcționalitățile esențiale? Ce operațiuni îți dorești să optimizezi? Răspunsurile la întrebări sunt importante ca să decizi care este cea mai potrivită soluție de mobilitate pentru nevoile tale.
De ce să utilizezi o aplicație de mobilitate?
1. Ca să îți crești productivitatea
O aplicație de mobilitate te ajută să îți crești productivitatea deoarece îți oferă acces la informații actualizate despre clienți, în orice moment ai nevoie, prin simpla accesare a aplicației de pe dispozitivul mobil. De exemplu, în cazul în care echipa ta de vânzări se află într-o întâlnire și are nevoie de informații suplimentare despre indicatori financiari, status pentru vânzări sau oricare alți KPI, toate datele vor fi accesibile printr-o simplă căutare de pe telefonul mobil.
2. Ca să îți crești vânzările
Comparativ cu celelalte companii, organizațiile care utilizează o aplicație de mobilitate ca extensie a soluției CRM încheie mai multe oportunități de vânzare. Studiile au demonstrat că ele pot genera o creștere chiar și de până la 65% a targetului de vânzări. De ce? Soluțiile de mobilitate ajută oamenii de vânzări să găsească informațiile critice despre clienți imediat, fără a mai pierde timpul cu generarea anumitor rapoarte, ceea ce le va permite să se concentreze asupra acțiunilor de vânzare cu adevărat valoroase pentru client, crescând în același timp și numărul oportunităților câștigate.
3. Ca să obții o rată de conversie mai bună
Acest tip de aplicație permite verificarea și actualizarea informațiilor despre clienți în cel mai scurt timp, iar echipa ta de vânzări va putea obține o rată de conversie mai bună întrucât va avea posibilitatea să le satisfacă mult mai eficient nevoile. De exemplu, agenții de vânzare împreună cu departamentul de marketing vor putea să targeteze mai bine consumatorii prin campanii de marketing, pe baza informațiilor actualizate în timp real din CRM, ori să desfășoare acțiuni de up-sell și cross-sell eficiente, în funcție de preferințele clienților.
4. Ca să îmbunătățești acuratețea informațiilor
O soluție de mobilitate îți va ajuta echipa de vânzări să introducă informații mult mai exacte în aplicație deoarece o vor putea accesa imediat. Prin urmare, vei diminua semnificativ riscul introducerii unor date eronate, risc ce probabil va apărea dacă agenții de vânzare trebuie să aștepte până ajung la birou pentru actualizarea lor.
5. Ca să simplifici activitatea angajaților
Utilizând o aplicație de mobilitate, specialiștilor de vânzări le va fi mult mai ușor să partajeze și să primească informații actualizate oricând au nevoie, rapid și oriunde s-ar afla. De asemenea, o astfel de soluție este extrem de valoroasă și pentru managerii de vânzări care vor să fie informați despre activitatea din cadrul departamentului, permițându-le să gestioneze potențialele probleme chiar înainte ca acestea să apară.
Concluzie
O soluție de mobilitate pentru echipa ta îți va oferi nenumărate beneficii operaționale pentru susținerea activității de vânzare și dezvoltarea afacerii. Aplicația noastră, Soft1 360 , te ajută să asiguri flexibilitate și maximum de eficiență în derularea operațiunilor, chiar și în afara biroului, putând fi integrată direct cu aplicația Soft1 Cloud CRM, astfel încât specialiștii de vânzări să aibă acces la datele despre clienți, în orice moment.
Comments are closed.