Să luăm lucrurile pas cu pas. În cazul în care te intrebi ce inseamnă și ce presupune cu exactitate un sistem CRM sunt aici să-ți explic. Customer Relationship Management, adică Managementul Relațiilor cu Clienții este cea mai eficientă unealtă pe care o poți avea pentru a gestiona cât mai bine relațiile cu actualii sau potențialii clienți. Cum pentru orice firmă, fie ea la început de drum sau ajunsă la maturitate, este important să-și mărească în timp volumul vânzărilor, o modalitate potrivită este cea de a ajunge la cât mai mulți clienți.
Cum ajung să fiu atât de eficient?
Nimic mai simplu. Imaginează-ți că în loc să ai trei tabele Excel (“varianta finală”, “varianta finala1”, “Ultima variantă“) ai avea un program ce ți-ar permite să actualizezi în timp real datele, fara a păstra variante anterioare pentru back-up sau pentru a vedea în ce stadiu ai rămas cu anumiți clienți.
Creșterea vânzărilor pornește de cele mai multe ori din strategiile de promovare a produsului sau serviciilor oferite. Printr-un sistem CRM poți iniția campanii de e-mail marketing sau “newslettering” ca mai apoi să culegi, măsori și analizezi rezultatele obținute. De aici poți obtine informații valoroase de la preferințele potențialului client (așa numitele insighturi), dar si o rapiditate crescuta in operarea datelor ori raportarea facila.
Ce alte avantaje are sistemul CRM?
Dacă încă privești sceptic la lista celor enumerate mai sus, nu am terminat. Prin CRM ai acces la informații în orice moment al zilei, indiferent dacă te afli la birou sau într-o cafenea pe tabletă. Este configurabil în totalitate și faptul că-ți oferă informații integrate oricând ai nevoie este un beneficiu ce contribuie la creșterea productivității angajaților.
Și pentru că vreau să vezi că tot ceea ce ai citit anterior există, poți testa CRM SoftOne aici .
Nu ezita sa ne contactezi chiar aici! Oferim solutia ideala!
Comments are closed.