INVER este o companie internationala si lider de piata in acoperiri industriale. INVER GROUP, care dispune de 600 de angajati, cuprinde o retea de companii operaţionale:
- 5 locatii de productie
- 3 filiale cu activitate comerciala imbogatite cu asistenta tehnica si retea de distributie
- 7 distribuitori INVERCOLOR prezenti in marile regiuni industriale
La inceput, 2000 INVER Spa a simtit nevoia sa isi sustina dezvoltarea nationala si internationala prin constituirea si colaborarea altor aspecte comerciale si de productie care ar putea oferi pietei serviciul tehnic, logistic şi comercial solicitat de consumatorii de produse de vopsire. Această necesitate a condus la ideea de constituire a Inver Group, o retea de filiale INVER capabila sa raspunda cerintelor clientilor nationali şi internationali.
Inver Romania este parte a grupului INVER -VALSPAR si are ca obiectiv de activitate vanzarea cu vopsele industriale sub forma de vopsea pulbere si vopsea lichida pe piata din Romania.
Provocarile clientului:
- Acuratetea stocului, urmarirea produselor si disponibilitatea acestora
- Procesul de monitorizare al fiecărui partener de afaceri a fost îmbunătățit, utilizând un model pre-proiectat pentru înregistrarea și capturarea situației financiare, a analizei profitabilității și a eficienței investițiilor
- Procedurile de manipulare, livrare și gestionare a comenzilor (picking & packing), precum și controlul inventarului
- Complexitatea activitatilor desfasurate
- Necesitatea de a se mentine pe piata cu cerere dinamica
- Necesitatea de a raspunde prin produse si servicii de inalta calitate
- Absenta unui flux de informatii menit sa sprijine in mod real deciziile de business
- Eficientizarea activitatilor, prin adoptarea de decizii corecte, in cel mai scurt timp
- Obtinerea de rapoarte de management in timp real, informatii centralizate intr-o singura aplicatie
- Acces rapid si facil la orice informatie importanta pentru desfasurarea activitatii
- Posibilitatea accesarii informatiilor de la distanta
- Sustine activitatea comerciala si de a permite integrarea tuturor departamentelor intr-o singura platforma, solutie care sa stea la baza unui sistem complex de raportare si analiza de afaceri
- Generarea rapoartelor de vanzari si stocuri in timp real
- Fluidizarea procesului de aprovizionare si sincronizarea cu cel de gestiune
- Gestiunea in ttimp real a stocurilor si sincronizarea cu activitatea financiar-contabila
- Monitorizarea agentilor de teren
- Necesitatea unei solutii integrate pentru departamentele: comercial, financiar, gestiune, contabilitate
Solutiile noastre, productivitatea companiei Inver:
- Unul din factorii determinant in alegerea solutiei Soft1 ERP a fost gradul ridicat de configurare si personalizare.
- Unificarea procedurilor și acțiunilor operaționale ale asociaților care decurg din particularitățile pieței specific
- Securitatea și reproducerea automată a informațiilor de vânzare către partenerii comerciali
- Folosind modulele Soft1 ERP și platforma sa avansată de dezvoltare tehnologică, Inver are capacitatea de a administra rapid și eficient informațiile necesare
- Soft1 se dezvolta prin intermediul partenerilor, iar prezenta acestora in numar mare face ca beneficiarul sa poata opta in privinta consultantilor potriviti pentru ei
- Solutie flexibila si performanta
- Soft1 ERP pune la dispozitie beneficiarului un pachet complet de instrumente de dezvoltare, rapoartare si BI astfel daca aceste isi extinde activitatea dependenta fata de consultant este minima
- Integrare cu pachetul MS Office
- Soft1 ERP permite atasarea de documente scanate in aplicatie
- Management necesar de materiale si manopera la proiect
- Monitorizarea si sincronizarea in timp real a comenzilor si receptiilor de marfa
- Automatizare ce permite tiparirea de etichete direct din ERP
REZULTATELE – AFACERE DE SUCCES:
- Sistemul impelementat a reusit sa aduca informatiile din cadrul tuturor departamentelor, intr-o singura baza de date. Informatiile sunt actualizate online, iar acuratetea rapoartelor este maxima. Timpul castigat este utilizat la optimizarea proceselor de business si se reflecta in calitatea serviciilor oferite.
- Soft1 ERP pune la dispozitie beneficiarului un pachet complet de instrumente de dezvoltare, rapoartare si BI astfel daca aceste isi extinde activitatea dependenta fata de consultant este minima
- Utilizatorii isi defines singuri liste de rezultate, adauga filtre si coloane cu informatiile necesare in listele predefinite de cautare.
- Procedurile de manipulare, livrare și gestionare a comenzilor (picking & packing), precum și controlul inventarului, sunt complet automatizate .
- Utilizarorii isi adapteaza singuri rapoartele pentru afisare, export si tiparirea in formatul droit.
- Optimizarea proceselor operationale
- Utilizatorii au acces oricand si oriunde la datele de interes in momentele importante
- Obtinerea unei imagini de ansamblu asupra companiei prin accesarea de rapoarte manageriale cu privire la volumul vanzarilor, gradul de atingere al obiectivelor, vanzarea produselor pe categorii etc.
- Cresterea productivitatii angajatilor prin automatizarea unor activitati mari consumatoare de timp
- Tiparirea etichetelor in mod automat
- Reducerea timpului dedicate operatiunilor de gestiune a depozitului
- Cresterea gradului de control asupra activitatii companiei prin monitorizarea mai atenta a costurilor la un nivel foarte detaliat pe centre de cost si profit.
- Imbunatatirea relatiilor cu clientii si furnizorii
Soft1 ERP este solutia ideala pentru afacerea dvs.!
Pentru o intalnire cu unul dintre consultantii nostri, click aici.
Comments are closed.