Digitalizarea, internetul și utilizarea rețelelor de socializare în interacțiunea cu clienții a setat noi standarde pentru mediul de business. Modul în care clienții interacționează a devenit mai sofisticat ca niciodată, iar companiile trebuie să depună toate eforturile necesare pentru a se asigura că se ridică la nivelul așteptărilor consumatorilor. Cum se pot adapta organizațiile acestor schimbări? Prin utilizarea unei aplicații CRM inovatoare, ce încorporează funcționalități avansate. Care sunt ele și care sunt cele mai importante aspecte cărora trebuie să le acorzi atenție atunci când alegi o soluție CRM? Citește în continuare!
1. Posibilitatea de a accesa aplicația din orice loc și de pe orice dispozitiv
Pandemia COVID-19 a evidențiat importanța mobilității, ce permite desfășurarea operațiunilor de oriunde, în orice moment. Acest lucru este valabil și pentru interacțiunea companiilor cu clienții, care își doresc o comunicare în timp real și răspunsuri la solicitări cât mai rapid. Din acest motiv este important să te orientezi către aplicații CRM în Cloud. O aplicație de customer relationship management ce integrează funcționalități de mobilitate va permite echipei de vânzări să acceseze informațiile de business în timp real, utilizând un simplu telefon mobil, și să își poată desfășura activitatea chiar și atunci când nu se află la birou. În acest fel, vei crește gradul de satisfacție al clienților și vei transforma mai multe leaduri în oportunități.
2. Conectarea aplicațiilor terțe prin intermediul Internet of Things
Acum, mai mult ca niciodată, companiile trebuie să se adapteze în funcție de profilul fiecărui client, iar canalele de comunicare și platformele de business utilizate au devenit extrem de diverse. Fie că este vorba despre website, email, telefon, chat sau rețelele de socializare, toate aplicațiile trebuie integrate cu aplicația CRM. De ce? Pentru a obține informații complete despre utilizatori, despre istoricul interacțiunilor și despre preferințele lor. Odată cu dezvoltarea IoT, interconectarea aplicațiilor a devenit însă mult mai simplă, iar soluțiile CRM avansate pot integra toate datele existente într-un singur loc. De exemplu, printr-o integrare a marketplace-ului cu aplicația CRM, informațiile despre produse pot fi actualizate imediat pe site, iar sistemul va importa automat datele despre clienții care îți vizitează magazinul online.
3. Integrarea platformelor de social media în aplicația CRM
Platformele de socializare sunt ușor de accesat, intuitive și rapide, devenind rapid cele mai importante canale de comunicare dintre clienți și companii. Din acest motiv este important ca ele să fie integrate cu aplicația CRM pentru a obține o imagine de ansamblu asupra tuturor interacțiunilor existente. În acest fel te poți asigura că le oferi clienților tăi cele mai bune servicii de relații cu clienții, în funcție de nevoile specifice pe care le au.
4. Utilizarea inteligenței artificiale în dezvoltarea soluțiilor CRM
Inteligența artificială a luat din ce în ce mai multă amploare, iar soluțiile CRM care integrează tehnologia A.I oferă numeroase avantaje. Începând cu machine learning, analiza predictivă sau utilizarea chatboților, toate aceste funcționalități au rolul de a îmbunătăți experiența utilizatorilor și de a-ți susține creșterea portofoliului de clienți. Datorită inteligenței artificiale poți anticipa preferințele și comportamentul consumatorilor mult mai precis, le poți personaliza experiența de cumpărături și le poți oferi servicii mult mai bune. Cum? De exemplu, prin utilizarea predicțiilor despre volumul de achiziții dintr-o anumită perioadă precum perioada sărbătorilor, vei ști sigur cantitățile de produse pe care trebuie să le ai disponibile, astfel încât să ai în orice moment stoc disponibil.
5. Dezvoltarea unei interfețe mult mai intuitive
Clienții reprezintă fundamentul pe care se bazează întreaga dezvoltare a aplicațiilor CRM, iar îmbunătățirea experienței consumatorilor este o prioritate pentru majoritatea companiilor. Din acest motiv aplicațiile CRM au devenit din ce în ce mai intuitive și accesibile. Ele pot fi folosite de orice utilizator, chiar și fără un training în prealabil. O soluție CRM avansată facilitează obținerea și gestionarea informațiilor în sistem, astfel încât utilizarea aplicației să fie extrem de ușoară.
În trecut, aplicațiile CRM erau utilizate doar pentru a centraliza informațiile despre clienți și pentru a îmbunătăți activitatea de vânzări. Astăzi, soluțiile CRM avansate, precum Soft1 Cloud CRM, sunt mult mai mult de atât. Ele încorporează tehnologii de ultimă generație, devenind indispensabile pentru orice companie care își dorește să țină pasul cu cerințele din ce în ce mai complexe ale clienților.
Ești pregătit să implementezi un CRM? Află mai multe aici despre soluția Soft1 Cloud CRM pe care o comercializăm! Noi, echipa IT HIT, suntem gata oricând să te ajutăm să implementezi aplicația, simplu și rapid!
Comments are closed.