Managementul si succesul in furnizarea de servicii
Succesul in industria serviciilor este dependent de eficientizarea operatiunilor. Soft1 ERP pentru industria de servicii iti ofera functionalitati complete, care vor acoperi toate nevoile de business, precum: managementul resurselor umane, CRM, management de proiecte, service si mentenanta, instrumente B.I.
Soft1 ERP incorporeaza nativ functionalitati specifice, pentru a se adresa cerintelor organizatiilor de servicii legate de administrarea executarii proiectelor pentru clienti si de resursele necesare pentru aceste proiecte, cum ar fi: personalul calificat si echipamentele aferente.
Soft1 ERP iti pune la dispozitie o platforma de success pentru a-ti simplifica procesele din companie, mixul de marketing si managementul scenariilor de business. Creste competitivitatea prin procese de business integrate, rapide si flexibile.
Beneficiile Soft1 ERP oferite pentru Managementul Serviciilor:
Optimizarea fluxului de lucru
- Automatizeaza procesele de planificare si optimizeaza modalitatile de a aloca resursele necesare proiectelor tale.
- Puteti identifica si aboda cerintele clientilor in cel mai eficient mod, prin centralizarea tuturor informatiilor intr-un singur sistem.
- Accelereaza intreaga procedura de suport si raspunde in timp util tuturor solicitarilor de asistenta.
Reducerea costurilor
- Asigura vizibilitatea in timp real asupra desfasurarii activitatilor, asupra costurilor implicate, dar si o gestionare eficienta a angajatilor, a contractelor si a clientilor.
Cresterea satisfactiei clientilor din portofoliu
- Eficientizeaza activitatea echipelor de suport prin accesul la informatii despre client in timp real.
- Cuvantul cheie in piata acum este eficienta – nevoia tot mai mare de o gestiune rapida, oricand si de oriunde , a task-urilor de zi cu zi.
- Un task rezolvat rapid de catre angajatii tai reprezinta un raspuns rapid trimis clientului final.
Identificarea de noi oportunitati de vanzarea
- Veti avea acces la cele mai recente activitati si informatii privind istoricul pe un anumit client, prospect, proiect (oferte, comenzi, campanii, intalniri, apeluri telefonice, etc.), astfel incat sa puteti adopta cele mai eficiente decizii legate de promovarea si vanzarea produselor/servciilor complementare.
Functilonalitatile oferite pentru Managementul serviciilor
- Contracte de service
- Solicitari de service
- Planificarea task-urilor
- Activitati de service
- Time Sheet-uri
- Managementul stocurilor
- Produse returnate
- Chestionare de feedback
- Gestionarea bugetelor
- Locatii de depozitare
- Management integrat pentru conturi si contacte
- Management de proiect
- Gestionarea resurselor
Noi suntem aici sa raspunem nevoilor dvs.!
Pentru o intalnire cu unul dintre consultantii nostri, click aici.
Comments are closed.